Tuesday, September 27, 2016

Wen meer as $ 400 in 20 minute sonder enige risiko's is moontlik !

Hier is die 3 stappe "metode: - Stap 1: Skryf in op 'n handel aanlyn platform Skryf in op die verhandelingsplatform OptionSmarter Daar is baie ander, maar hierdie een is my gunsteling, die ondersteuning is in Frans en hulle is die enigste een wat winste in 48h betaal sonder om te vra 'n baie dokumente. Jy kan ook 'n rekening oop te maak op StartOptions as jy wil om ander te toets. Dit is 'n baie goeie platform, maar hulle vra 'n identiteit bekragtiging voordat handel. Min. deposito. 200 € - Stap 2: Verstaan ​​en tendense te kan toepas Die metode behels om binêre opsies handel. Handel oor binêre opsies is regtig maklik om te verstaan. Ons vra dat u net een ding, maak 'n keuse tussen: Bet n voorraad opwaarts of afwaarts in 'n tydperk van die tyd tussen 10 en 30 minute. Jy sal wen tussen 171 en 185% van jou belegging vir elke wen handel. Die handel metode wat ek toegepas is eintlik eenvoudig. Ons moet neigings te volg. Hierdie strategie word deur kundiges handelaars en word erken vir sy doeltreffendheid. basis die metode is om die mark skommelinge te ontleed en die mark tendense te vind. Vir hierdie, gaan ons grafiese, beskikbaar op elke binêre opsies platform, wat ons gee, in lewende tyd, die aandelemarkte tendense gebruik. Soos meer 'n mark is onstabiel, aangesien meer die grafiese kaart sal wees in 'n sigsag, so in hierdie geval is daar geen tendens en dit is beter enige risiko om in te sit op hierdie bate te neem nie. Bloot as meer 'n mark is stabiel en as meer die grafiese grafiek reguit en lineêre sal wees. So in hierdie laaste geval, GR ons praat oor 'n tendens. Hierdie tendens kan of afwaartse wees as die grafiese grafiek toon af of opwaarts as die grafiese grafiek toon. As in die laaste 30 minute erken ons 'n opwaartse of 'n afwaartse neiging, die waarskynlikheid dat hierdie tendens voortduur, is groter as die waarskynlikheid dat hierdie tendens draai terug, want dit hang af van alle finansiële markte kopers, soos beleggings fondse, banke, ens Jy moet net 'n ambag te plaas op kontinuïteit van hierdie neiging (opwaarts of afwaarts) om die meeste van jou ambagte te wen. Om voort te gaan: As ek sien 'n afwaartse neiging, ek wed afwaartse en as ek sien 'n opwaartse neiging, ek wed boontoe. Hier is die verskillende moontlike tendense opwaartse neiging afwaartse neiging - Stap 3: Belê die beste bedrae Natuurlik, dit is onmoontlik om al jou ambagte, en dit wen, selfs al is jy die metode sal volg. Niemand kon voorgee om winste op elke ambagte te genereer. Maar my strategie sal jou die geleentheid om baie meer te wen ambagte as verloor ambagte, wat uiteindelik sal jou help om te voltooi as 'n wenner te genereer gee. En so het dit beteken dat dit moontlik sal wees om 'n slegte dag waar jy sal weet verskriklike ambagte tydskrifte, dus, dit is die rede waarom dit is 'n verpligting om 'n belangrike reël op jou beleggings deur handel te respekteer: Elke weddenskap moet nie meer as 10% van jou kapitaal belegging. voorbeeld: Vir $ 200 op jou rekening, moet elke oop posisie wees maksimum $ 20 Vir $ 500 op jou rekening, moet elke oop posisie wees maksimum $ 50 Vir $ 2000 op jou rekening, moet elke oop posisie wees maksimum $ 200 ens As jy al hierdie stappe te respekteer dan sal jy het geen slegte verrassings. Sterkte aan almal. Nou is dit jou beurt om handel. Sommige bewys om laaste sterker scepticals oortuig: Hier is voorbeelde van my laaste sessies op OptionSmarter en een van my Onttrekking Vrae wat dikwels gevra word 1. Waarom gee my metode in plaas van om dit vir my? In die eerste plek, kan ek niks om te verloor deur die aanbied van my metode, want dit is net geld te wen op voorraad het, sodat ons kan miljarde om te wen $ 3000 in 'n maand met behulp van hierdie metode wat 'n stof in die wind in vergelyking met miljarde kon wees euro verruil alledaagse in voorraad. Dis hoekom ek sien geen rede om dit vir my te hou. Die tweede rede is dat ek geleer het myself hierdie metode op die internet. Ek was 'n bietjie skepties voordat jy probeer dit maar die konsep gekyk eerlik so ek het dit getoets en ek was reg, want hierdie webwerf het my lewe verander. Ek het eintlik kry meer as 3000 Euros / maande en ek is werkloos, wat beteken dat ek soveel vrye tyd as ek wil gebruik my geld skaars gewen (lol). As webwerwe soos hierdie nie bestaan ​​het nie, kon ek nie 'n kans om te probeer en ek sal deur 'n belangrike ding slaag, so ek besluit om ook my eie webwerf te skep ten einde ander mense te gee soos ek die geleentheid om geld maklik te wen . In die lewe, ons slaag dikwels deur mooi geleenthede sonder om iets te sien en dit is 'n jammerte, so ek hoop dat hierdie webwerf sal 'n maksimum van mense te help en dat hierdie kinders sal ook deel dit met ander. 2. Is ons seker teen 100% geld te wen met hierdie metode? In die lang termyn ja, dit presterende erken in die wêreld die handel en dit werk goed wanneer dit gevolg. Jy moet realisties bly, my metode natuurlik help om die meeste van jou ambagte te wen, maar die kans nog bestaan. Dit beteken dat jy soms verloor affiliasies ambagte in die geval van ongelukkige dae, dit is hoekom jy altyd versigtig wees om nie te sit te veel geld op dieselfde tyd moet wees. 'N Maksimum verbintenis van 10% van jou kapitaal is 'n verpligting om te draai oor die ongelukkige tendens, wat op die pad kan wees vir almal. 3. Hoe om hierdie metode wat gewild tot 'n maksimum van mense te help? Jy kan maklik help my om hierdie metode te kry wat gewild om 'n klomp mense deur dit in jou selfoon, en verduidelik aan al jou vriende hoe hulle geld maklik kan wen, of deur 'n gawe wat jou help om publisiteit ruimtes te koop aan te raak 'n maksimum van mense.


No comments:

Post a Comment